2014. március 16., vasárnap

Üdvözlő

Kedves olvasók!

Mindenkit szeretettel üdvözlök az oldalon! :)

A blog témája az idézetek -ezeket kérésre is hozhatok-, illetve a zene.
Kérni chat-ben illetve megjegyzésben lehet. Szívesen hozok bármilyen idézetet. :)

Magamról:
16 vagyok, az átlagos gimnazisták mindennapjait élem és szinte minden érdekel. Egy kis faluban élek Magyarország északkeleti csücskében, de a nyüzsgés itt is meg van. :)
Tervezgetem az életem csendesen.
Szeretek sétálni, olvasni, a zenét imádom és szívesen fotózok is.
Tanulni nem különösebben szeretek, de muszáj.
Lehet, hogy néha csúszni fogok a frissekkel, de természettudományos csoportban vagyok, szóval kénytelen vagyok néha nélkülözni a gépet..


További szép napot/estét mindenkinek!

Xoxo, Sheila.:*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése